En bild från imorse

Jag hade en fin morgon med Adriano och Aaliyah. Idag var mina hormoner vid min sida. Jag fnittrade åt allt och var glad i hela själen. Fick flipp på deras söthet och ville mosa de av min starka kärlek i kramar. Mamma kärlek när det är som bäst! Så svårt bara att få en bra bild på både sina barn. Älskar Adrianos leende här. Min söta pojke. Aaliyah ser bekymrad ut här. Bilderna hon log på blev suddiga.

Damp Adriano in action. Ser ut som han tar en selfie och posar med duckface. Hahaha orka att hans babyfett ser typ ut som armuskler.


Min fina mamma kom och hämtade Adriano efter jobbet. Så han fick följa med mormor idag och ha kul hos henne. Jag har typ precis vaknat. Somnade om intill Aaliyah så fort de hade gått. Sov så gott att jag tydligen inte ens hörde när Shiwan knackade på dörren. Hade låst ut honom efter han varit ute med hundarna. Tänkte inte på att han inte hade nycklar. Vaknade upp av att det bankade på fönstret. Ser Shiwan med puckel utanför och ba “Hallå Alex öppna! Jag har varit här utanför i tjugo minuter” Hahaha skit synd om honom. Somnade om igen jätte skönt och nu har jag och Aaliyah Quality time. 


Jag DÖR hon är så söt. Hon blir bara sötare och sötare. Vill bita henne. Min fina lilla apa. Hennes ögonbryn lever sitt egna liv precis som mina. Det var så kul. Hon hostade och pruttade efter. Jag skrattade ihjäl mig. Haha stackars bebis. Hon gav mig värsta blicken. Min älskade tjej. Nu är hon skit sne. Hon är hungrig såklart. Blir som mig då. Så nu ska jag mata henne. Puss

Leave a Reply

