BITCH ON FIRE


Ihh höll på att bli demon hemma. Orkade inte vara här. Mina hormoner fick mig att börja lipa över hur deprimerad jag kände mig. Efter dramatiska tårar blev jag skit arg pga sladdar som trasslat ihop sig. Det kändes skönt att åka ut med bilen en stund och komma hemifrån. Tog friskluft ute. Lugnade ner mig lite. Vi åkte och köpte nässpray. Tack och lov. Kunde andas igen. Fick cravings på glass. Åt i bilen. Shiwan började irritera mig. Jag fick DAMP återigen på honom. Adriano spillde sedan glass i Shiwan bil. Jag blev skit glad. Jag höll ett paket toalett papper i handen. Frågade om han skulle ha skrattandes. Innan han hann svara bet han sig i tungan. Tvär kul. Skrattade honom i ansiktet. Vi älskar att se varandra irriterade hahaha. Psykopater.  Jag brinner idag av jobbiga hormoner. Blir säkert stabilare efter Chili con care. Så hungrig på mat. Och jag brukar ju bli Lucifers dotter när jag är hungrig. Så hoppas jag mår bättre efter mat. Hatar fan att vara lättirriterad.

Leave a Reply

